19e november 2013

Hej! Sitter i skolan just nu och har håltimme. Snart lunch, fiskburgare, yäää. Nemen idag så åker mamma och pappa ner till Stockholm. Dom ska bland annat se på Sverige-Portugal matchen ikväll, inte alls avundsjuk :( Men det blir ju kul för dom, men mindre kul för mig, hehe. Men då har iallafall jag och min lillebror huset för oss själva, så det blir väl fest hos mig (på en tisdagkväll?!). Haha, nejdå. Men jag ska iallfall laga middag åt oss, sen åker vi på gymmet och kör rygg, sen blir det kvällsfika och mys framför matchen ikväll! Nu får ni ha en bra tisdag, puss o kram :)
 




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]