1a november 2013

Godmorgon! Men denna gång från Göteborg. Jag flög ner i onsdags. Flög helt själv denna gång. Landade vid 19.45 och fick hämtning av min moster på flygplatsen. 
 
Igår så blev det en heldag på stan med min kusin Benjamin. Vi åt lunch,köpte glas, kollade i affärer och så.Hittade en klänning som jag köpte från Zara (såklart) sen lite småsaker. Sedan tog vi spårvagnhem och gick på Hemköp för att handla och köpa godis. Så igårkväll blev det massa mys framför Dumma mig 2. Imorse så åt vi frukost, sedan storstädade vi hela lägenheten åt min moster, så nu lär hon nog bli glad då hon kommer hem från jobbet. 
 
Nu ska vi börja göra ss iordning för dagen, vi ska ner till stan efter vi ätit lunch, tar oss en fika på någt mysigt café och shoppa ska vi göra idag. Ikväll blir det kanske bla musslor till middag. Har aldrig smakat det, så det blir spännade. :) 
 
(btw, jag har haft slut på internet därför den dåliga uppdateringen på ig boch här)
en bild från i onsdags då jag mellanlandade i Stockholm

Postat av: Anonym

tips på bloggar :)?
skulle bli väldigt tacksam för svar :)

2013-11-02 @ 16:50:36



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]