Höstlov i Göteborg

Använde bara kameran ca 2dagar/kvällar där nere, därför så lite bilder. Dock bara bilder på mat typ..haha
Middag från Max iväntan på nästa flyg till gbg
Första kvällen blev det mys framför tvn då dom hämtade mig från flygplatsen
Fikapaus i all shopping med moster Lina och lillkusinen Elvin
Gick på stan alla dagar jag var där..fikade, lunchade och shoppade massor! 
Testade även att träna på Friskis&Svettis 2ggr.Vart jävligt dyrt dock..300kr för 2ggr aouch!
Detta är ENA SIDAN inne på 4-gott, alltså jag dör varje gång jag går in dit. Allt ni ser i bilden är i lösvikt! :O Dröm eller vad? Blir dock rätt så dyrt då man ska betala, haha ;)
Söndagsmys med hämtmat och gotta med mina sötnosar♥
Hemresan igår, lunch i väntan på flyget och lite frukt på planet

Postat av: amanda

hur gammal är du? :))

Svar: 17:)
Sanna Lundberg

2014-02-28 @ 18:58:05



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]