24 oktober

Hej! Oj, alltså jag har glömt bort bloggen helt! Men de senaste dagarna har jag bara vart i skolan och tränat. Inget speciellt alltså. Ganska skönt, men jag hade helt glömt bort att jag hade ett "prov" idag! Tur att jag har vart med på lektionerna och kunde väl lite iallafall. Men så dåligt! :(
 
igår efter jag ätit middag for jag iväg med mamma till gymmet för att köra ben, sen så avslutade jag med lite mage! Hade även bestämt att gymma med Sandra, så himla mycket vi har att prata om nu när vi inte träffas så mycket!♥
 
Idag är planerna att fara på öppningen av Utopia här i Umeå efter jag ätit lunchen här i skolan och sedan ska jag också göra ett annat ärende. Sen hem och äta middag, sedan fara till Maxi med mamma och handla (as always) och slutligen ska jag köra crossfit med Sandra älsklingen ikväll kl 21.15 :) Som jag längtat!!
Ha en bra dag!
 
 

Postat av: hej

Tänkte på den där bilden du la upp på instagram, kan du inte berätta i ett inlägg hur mycket du tränar, vad du tränar, vad du äter,hur ofta, vad du äter i skolan osv? Skulle vara väldigt roligt!

Svar:
Sanna Lundberg

2013-10-24 @ 13:18:17



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]