1a september 2013

Hej! Förlåt att jag inte har bloggat något, men mitt internet har bråkat jätte mycket på datorn. Men nu funkar det :) Det har hänt mycket roligt under den tiden då jag inte bloggat. I fredags var jag på Hamnmagasinet med klassen, vi åt lunch sedan slutade vi. Då gick jag på Ica och köpte massa gotta inför helgen. På kvällen så kom Rebecca och Jenny hit. Vi såg på film, pratade och bara myste. Planerade även lite, hihi lääängtar!!♥
Igår så va jag och klippte mig, vart hur nöjd som helst. Sen så tränade jag med Lucas lite på gymmet, körde inte hårt alls, men nått iaf..sen åt vi lax till middag. Gott!! På kvällen kom Sandra hit, jag fick en födelsedagspressent av henne!! 2 choklad kakor (mina favorit smaker) och en sjal som jag också velat ha. Taack igen världens bästa!!♥ Vi såg på film, sen så hade jag dukat upp en hel del gotta. Vi åt även upp båda chokladkakorna jag fick, hehe. Vit chokladen är min favorit i alla lägen!! mums!
 
Idag tog jag sovmorgon, vaknade upp och ser helt suddigt med mitt högra öga. Jätte jobbigt, för det har inte gått bort än!! :( Har verkligen försökt att få bort det... Har iaf nyss ätit rester från igår, och sitter och bloggar och sånt. Idag ska jag på gymmet en snabbis sedan blir det Gossipgirl mys med ännu mer godis! :D
Bilder från i Fredagskväll och denna bild är tagen när jag kom hem från skolan^^
Tack bästavännen min!!
 

Postat av: Jenny Josefin

Ååh, vilka jättefina presenter du fick av bästa Sandra! Hur fin är hon inte? :) De där sjalarna är helt underbara, och chokladen är verkligen en dröm!!! Har precis köpt två av den vita med jordgubbar, awesome! ❤❤❤

Svar: Hon är underbar!! hihi <3 DRÖMchokladen! älskaaaaaaaar!!! <3 Ha en mysigkväll älskling!
Sanna Lundberg

2013-09-01 @ 18:58:55
Postat av: Veronica

Vårt köper man sånna där naturgodisar med jordgubbar i ??
Har aldrig hittat sånna <3 kram

2013-09-02 @ 21:03:50
Postat av: Veronica

Vårt köper man sånna där naturgodisar med jordgubbar i ??
Har aldrig hittat sånna <3 kram

Svar: Bland naturgodiset såklart! :D
Sanna Lundberg

2013-09-02 @ 21:04:11
Postat av: veronica

hahah ja det förstod jag väll :) men jag menade vilken affär? :)

Svar: Ja olika verkar det ju som :)
Sanna Lundberg

2013-09-14 @ 20:39:18



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]