mmsports & Fitnessguru leverans

Från mmsports kommer de gröna påsarna, vi köpe en banan/choklad, en vanilj och två choklad. Och från Fitnessguru beställde jag portionspåsar två stycken som är OneWhey med smakerna Vanilla/wildberry och KiwiYoghurt (igen), tänkte ha den i gröten någon morgon. Och de andra är OneWhey Isolate med smakerna Melon/yoghurt, Peanutbutter och tre stycken Mjölkchoklad. 
Jag blandar alla med mjölk då jag tycker det är godast. Med vatten blir det bara blaskigt och äckligt, enligt mig :)

Postat av: Elin

Så sugen på att beställa hem lite portionspåsar från fitnessguru, men hur är dom? många säger att smakerna är alldeles för söta... stämmer det?

2013-09-17 @ 16:59:06
URL: http://elinkristensson.blogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]