TRIANGL SWIMWEAR

Nu ska jag berätta för er om mitt samarbete med Triangl swimwear! Eller det finns väl inte så mycket att säga, förutom att jag blev jätte glad när dom kontaktade mig. Är jätte nöjd med bikinin och färgen. Alltså skönaste bikinin jag någonsin haft på mig. Längtar till då jag kan börja använda den i sommar! Eller om jag ska ut och resa något innan sommar. Visst är den snygg? Tänk er till en solbränd kropp, mums! Ni kan gå in på deras hemsida HÄR och även följa dom på Instagram, @triangl_swimwear :)
Modell-Jag Foto/redigering- Linnea Jacobson
Vad tycker ni om bilderna? Visst är Linnea helt otrolig på att fota?

Postat av: Ofelia

Gud vad fina bilder!! :D

2013-09-01 @ 15:09:38
Postat av: Jenny Josefin

Åååh! Men raraste hjärtat! Du är så otroligt vacker och fin att jag inte finner några ord. Hollywood-chicksen kan slänga sig i väggen - Sanna, du är verkligen världens vackraste tjej! Älskade bästa vän, fan så fina bilder! ❤ KÄRLEK och KRAMAR! Du är bäst ❤

Svar: Men Jenny!!! Du är så snäälll, blir alltid så rörd av dina fina ord du alltid ger mig. Tack sis och detsamma till dig, världens vackraste männsika.<3 Älskar dig världens bästavän och syster<3
Sanna Lundberg

2013-09-01 @ 15:54:34
Postat av: Lisa

Du är sen vackraste tjejen på jorden, bara så du vet:) <3

Svar: Nemen guuud nej! Sötnos, det är ju du!! <3
Sanna Lundberg

2013-09-01 @ 20:11:48
Postat av: pontus

ha ha jag känner ju igen de !

Svar: Haha vadå??? ;D
Sanna Lundberg

2013-09-01 @ 20:54:14
Postat av: Amanda Olsson S

Omfg, sjukaste jag settttttt. drööööm

Svar: hahah gullleeduuu!!
Sanna Lundberg

2013-09-01 @ 21:22:48
URL: http://www.amandaolssons.blogg.se
Postat av: Natalie Sandqwist

Alltså du är så himla fin tjejen! Och din kropp är verkligen 2 die for!

Svar: Tack gumman! Du är så fiiiin du! <3
Sanna Lundberg

2013-09-02 @ 07:52:12
URL: http://natalie.blo.gg/
Postat av: Jessica Khoo

Kunde inte låta bli att säga att du är bara så himla fin Sanna! Helt sinnessjukt!

Svar: Men tack söta du! Och detsamma till dig Jessica!
Sanna Lundberg

2013-09-02 @ 19:20:40
Postat av: emmawagenius

Gud vad fin du är, & älskar ditt långa hår!
kramar

2013-09-06 @ 22:40:03
URL: http://blogg.veckorevyn.com/emmawagenius
Postat av: filippa

så himla fin du är!
vilken storlek har du i din? är jätte sugen på en sån där bikini jag med, men är lite osäker på vilken storlek man ska ta..
kram!

Svar: Hihi tack sötis!Jag har xs på båda delar! :D kram
Sanna Lundberg

2013-09-08 @ 18:08:08
Postat av: Jessica

Grymt snygg och söt ! Tack för att du visar upp en riktigt kropp - syftar på all silikon bröst i förstorad format, detta är en het kropp !
Och yes ja beställde precis hela 6 st triangl bikinis idag sommaren är räddad och efterlängtad!!!

2013-12-12 @ 22:03:47
Postat av: Tilda

Gud va snygg du var i den färgen! Jag tänkte själv beställa en men är osäker på storleken. Jag har 70A i bh storlek och brukar ha s i trosor och 25/26 i jeans. Tror du en cs blir bra då? Tacksam för svar, kram

2014-03-05 @ 08:19:28



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]