Utvalda från Instagram

Utvalda bilder från min Instagram @Sannalundbergs. Följ mig där!! :D
1. Från Klassfotot i onsdags 2. Från i fredags, då jag väntade på J&R och dagen efter skulle jag klippa mig
1. Innan träning 2.En perfekt mysdag med nutte, Gossipgirl och tjejtidning
 

Postat av: Jessica igen

Hej, du Sanna har du blockat mig på instagram för det går inte att följa dig?

Svar: Hej, jag brukar inte blocka folk. Utan bara sådana "gubbar" som gillar sönder alla bilder, haha. Vad heter du? :)
Sanna Lundberg

2013-09-05 @ 19:22:08
Postat av: Lisa

Har du en odd molly poncho? isåfall skulle du kunna visa den för jag letar efter en sådan:)

Svar: ja det skulle jag väl kunna göra :)
Sanna Lundberg

2013-09-05 @ 20:33:27
Postat av: Anonym

Jessicaakhoo

Svar: Jaha! Nä jag har inte blockat dig :P men jag har hört att det finns fler som inte kan följa mig
Sanna Lundberg

2013-09-06 @ 08:39:09



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]