22a april 2014

Hade skrivit ett inlägg, men det for bort så jag skriver ett lite kortare...igen. Sitter i alla fall på bussen påväg till skolan nu, har bara lunch och Sam sen åker jag hem igen :P ska visa er mitt schema sen, för jag kommer ha det jäkligt skönt. Hehe. 
Igår så fyllde min mormor år, så vi åkte dit och åt smörgåstårta och fikade, sen så fick alla tjejer varsin väska och alla barn ett påskägg innan vi åkte hem (och yes, jag räknas fortfarande som barn, pretty good sometimes)
Jag övningskörde även vår Bmw igår, den är med automat och en aning större än min och mammas C1:a, haha men det var kul och jag kan det där nu! Har annars aldirg våga köra den eftersom jag vet att pappa älskar sin bil. :P 

Här får ni några bilder från igår och söndags :) dock är grötbilden från imorse.




Postat av: Sandra

Vilka mysiga bilder :)

2014-04-22 @ 11:50:08
URL: http://www.nattstad.se/sandraingrid
Postat av: Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Härliga bilder!

2014-04-22 @ 17:10:02
URL: http://beattriicee.blogg.se
Postat av: Sofia

Var är det för ras på hunden? Så gudomligt söt! Kram!

2014-04-22 @ 17:23:39



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]