19e december 2014

Godmorgon! Har ätit frukost för en stund sedan, åt min nya goda müsli och världens godaste bröd som jag och mamma köpte igår då vi var och handlade. Dagens planer är att träna nu strax innan lunch, sen åka iväg till Konsum och ha en till inlärning av kassan. :) Sen blir det fredagsmys!! Hade tänkt att baka julgodis också, eftersom vårt redan är slut. :P Blir nog en till plåt med Rockyroads, de är ju så goda. Nu ska jag beställa min storebror julklapp och slå in några andra klappar. Senare idag väntar jag också på två paket till mig. Har ingen aning om vad det är i den ena, för det var tydigen en överraskining. Jag älskar verkligen överraskningar! 
Ha en bra fredag! Kram

Postat av: T

Alltid lika fin 😊👍

2014-12-22 @ 12:31:48



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]