Lördagsmys

Älskar mina oxblodsröda naglar, så fin färg!
Hej! Var ju på stan idag en snabbis, och fy vad folk. Klarar verkligen inte av att gå på stan då, får panik! :( Nu har vi i alla fall ätit middag och har dukat upp ett stort buffé bord fullt av godsaker. Mums! Så nu ska jag hugga in på allt som finns och ladda upp inför imorgon då jag ska jobba på hotellet, sen så ska vi se på Så mycket bättre. :) Puss och ha en bra kväll!




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]