17e februari 2014

Godmorgon! Har nyss käkat världens frukost. Säger bara, fyyy vad jordnötssmör är gott alltså. Dör. Har inga planer för dagen, men jag har tänkt att göra det vardagliga sakerna. Städa, tvätta, hänga tvätt, vattna blommorna.. haha jag skojar. Men städa ska jag göra i alla fall. :P Idag har jag en sådan dag då du bara vill klippa av dig håret för att det set förjävligt ut. Har ju fan en utväxt som skrämmer varenda männsika. Har dock fått sjukt långt hår! :D Nu ska jag svara på lite mejl o sånt fix. 
Hoppas ni får en bra dag alla prinsar och prinsessor. Puss :-*
The ugly truth..




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]