21a februari 2014

Hei hallo mina kjære! Har halsat en Celsius nu och ska alldeles strax åka iväg till gymmet. Rygg och axlar blir det. Ska träna på chins idag, och jag brukar bli så jäääkla trött i ryggen efter det. Haha, nej det är inte ens kul. :P På bilderna ovan ser ni mitt senaste inköp som jag fick av bäste mami♥ Köpte för övrigt hem blommor till henne idag, så hon får en liten överraskning då hon kommer hem från jobbet idag. :)

Postat av: Frida

Var kommer den rosa Niketröjan från? Är det barnavd. eller dam?

Svar: Den är från dam från ellos
Sanna Lundberg

2014-02-21 @ 18:45:40



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]