2a februari 2014

Godmorgon! Söndag idag, och det känns riktigt bra. Har nyss ätit en superfrulle och sitter just nu i morgonrocken och tofflorna i soffan medan jag tar tag i lite mejl. Igår så tog jag bussen upp till Rebecca, jag slingade hennes hår, gjorde lunch åt oss, drack Celsius och så myste vi och pratade ikapp massor.♥ Mamma hämtade mig i stan sedan eftersom jag inte fick plats i bussen in till vasaplan, så därför missade jag min buss hem.. jäkla skit :P Sen så åkte jag och mamma och tränade. Körde axlar och rygg idag, åkte hem och åt middag och sedan fick jag hämtning av Sandra för att vara på bio med några gutter. Det blev The delivery man :) Väntar fortfarande på att laddaren till kameran ska komma. Så till dess får ni nöja er med mobilbilder. 
Nu ska jag göra mig i ordning. Sen ska jag göra lite nyttigt här hemma. Ha en bra dag! :)




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]