4e februari 2014

Myskläderna är på med levande ljus i rummet, myyys!
Hej! Hade sovmorgon imorse, så jag fick sova lite längre tills då jag klev upp och åt frukost med mamma. For till skolan, köpte med mig lunch, hade en lektion, sen tog jag tåget hem. Nu när jag kom hem, har jag hoppat i myskläderna och ska skriva klart en liten inlämning jag har. Ikväll ska jag ut och springa, eller aa, vi får se om jag tar mig ut. Känner mig tyvärr lite frusen och inte alls taggad just nu och vill bara mysa. Well, vi får se hur jag känner efter middagen, som förövrigt är en av mina favoriträtter. Nu ska jag tvätta bort sminket, seriöst det bästa som finns?! 




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]