21a januari 2014

Godmorgon på er! Sitter och har nyss kommit till skolan. Ganska chill dag framför mig. Men hatar dessa tidiga mornar, somnade på bussen så en man fick lov att väcka mig. Haha. Men imorgon har jag som tur är sovmorgon. 
 
Idag blir det en lika bra dag som igår. Såg på 90210 hela dagen och kvällen. Så nu har jag börjat på ännu en säsong. Åh vill bara hem och mysa nu! :D
 
Glöm inte att vara med i tävlingen, alla får va med! Så gooo!
 

Postat av: Emma

Så otroligt söt hund! :)
Kram

2014-01-21 @ 12:36:40
URL: http://photoalbums.blogg.se
Postat av: M

Hur fick du så många följare på instagram?:) tips på hur man får mer följare? Känns som om ingen "vill" följa en om man har under 1000 följare, håller du med?:)

2014-01-21 @ 17:35:05



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]