22a januari 2014

Godmorgon på er! Börjar 12.20 idag, så jag befinner mig på bussen just ju. Hade tänkt att få sova ut, men min lillebror levde om så jäkulst imorse så jag var ju bara tvungen att kliva upp och se vad han höll på med. Men han höll bara på att starta upp en eld i kaminen. :) Så det blev en riktigt mysmorgon med en brasa, tända ljus, tidningen, Nyhetsmorgon och en god frukost! 

Idag så står det ben på schemat. Så efter middagen så blir det gymmet. 
Igår kväll så satt jag och kollade på resor. Vill så gärna fara i sommar! Så ska försöka skaffa mig ett jobb nu, så att jag kan tjäna lite pengar. Hehe. 
Ha en bra dag :)



Postat av: Fanny

Gud så mysigt med brasa! Jag önskar att jag också hade en :)

Svar: Ja det är riktigt mysigt! Förstår det, det är verkligen super mys! :)
Sanna Lundberg

2014-01-22 @ 10:56:08
URL: http://fannystaaf.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]