31a januari 2014

Tänkte bara hälsa att jag lever..(eller inte, är sjukt jävla död) Har städat hotellrum hela dagen. Uppdaterar imorgon. Är för trött nu :( Här har ni några blandade bilder från veckan. Bra pump i magen efter några magövningar, BAM :P puss o kram!



Postat av: Anonym

Kan du inte skriva ett inlägg om hur du tränar din mage? och hur du äter för att få resultat?

2014-01-31 @ 21:50:02
Postat av: Anonym

Kan du göra ett inlägg om vad du tränar?

2014-02-01 @ 07:46:45
Postat av: Anonym

Vad tränar du?
och hur mycket?

2014-02-01 @ 07:47:23



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]