Do what you love

Bilderna är från Weheart it och min instagram (@Sannalundbergs)

Postat av: Alexia

Hej tänkte bara fråga hur fick du ditt sommarjobb i somras? För du sålde jordgubbar väl? Jag har kollat runt lite men fattar ej om vi ungdomar söker just sommarjobb på ett speciellt sätt eller om vi får lösa det själva, typ gå runt med cv och fråga.
Superfin blogg! Kram :)

Svar: Hej!
Jag kontaktade dom och sa att jag var intresserad av att sommarjobba för dom. Sen fick jag gå på en intervju, som alla de andra som sökte.
Det var mitt första sommarjobb så jag vet inte riktig hur man gör! Haha.
Kram :)
Sanna Lundberg

2014-01-08 @ 23:47:52



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]