Klubba

Halloo, vädret blev liiite bättre efter lunch någongång, så vi bestämde oss för att åka ut till Klubba. Det blåste dock jättemycket och var lite kyligt. Så vi var bara där en stund. När jag kom hem åt jag glass och satt en stund i solen innan jag skulle börja med middagen. Så har ätit för någon timme sedan och ska bara ta det lungt ikväll. Ingen ork till att träna alls. Så blir bara mys istället.♥
 

Postat av: rebbis

bästiiii<3

Svar: Du är bäst bästissss<3<3
Sanna Lundberg

2014-07-10 @ 19:41:42
URL: http://rebeckaellens.blogg.se
Postat av: T

Hade man bott i näreheten hade man gärna velat komma förbi o mysa med det leendet!

Svar: Haha, vem är du? ;)
Sanna Lundberg

2014-07-10 @ 22:31:13
Postat av: T

Se mig som en hemlig beundrare, som beundrar din "perfektion" ;)

2014-07-10 @ 23:59:55



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]