11e juli 2014

Godmorgon! Vaknade kl sex imorse och låg kvar ett tag innan jag blev superhungrig, så klev upp och hämtade tidningen med Leo och sedan gjorde frukost och drack Celsius. Så nu har jag suttit här vid datorn ett tag och ska fara och träna innan jag ska på stranden med Sandra. :) Ha en bra dag! Bjuder på bilder från igår, några mindre fina, haha. 
Problem ett, Det blåser för mycket och håret blir helt craycray.
Problem två, För ljust för att kunna kolla in i kameran.
Och tre, Du blir less och tar "snygga" slefies istället..med rebban i bakrunden :P
 

Postat av: Linnéa

hej sanna! Jag undrar lite vad du gör för magträning? Kör du något varje dag eller har du vissa träningstillfällen? Om vilka övningar tycker du är bäst?
Kramar :D

Svar: Tränar mage då jag kör ben, dvs en gång/vecka. Inget speciellt. :) Kram
Sanna Lundberg

2014-07-13 @ 09:32:25



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]