1a juli 2014

Godmorgon! Jobbade min sista dag igår, så just nu har jag inge jobb framför mig. Så jag tog en sovmorgon imorse, klev upp och gjorde en god frukost och läste tidningen och nu har jag legat en stund i solen. Börjar bli väldigt mycket moln nu, så jag hoppas de inte är här för att stanna. Ska i alla fall fara och träna en snabbis nu. Sen ska jag äta lunch och sen bara chilla och njuta av dagen. 

Igår efter jobbet så åkte jag förbi Sandra, för att sedan fara hem till mig och mysa lite. Var länge sedan jag träffade henne så det var skönt att få prata lite.❤️ Ha en bra dag så bloggar jag senare!
En ost&kex bricka från igår och såklart en stor kopp te med honung! 
Bilder som är tagna nyss :) 

Postat av: felicia

gott :) och härligt med sol, här vräker regnet ner :/

2014-07-01 @ 17:30:09
URL: http://feliciaholmgren.devote.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]