21a juli 2014

Hej! Idag har det verkligen vart supervarmt ute! Så just innan lunch så åkte jag till Ljumviken med min kusin, jag hade med mig lunch, melon osv som vi åt. Men det blev endast ca två timmar då det var alldeles för varmt. Så vi åkte hem till mig och åt glass och låg i skuggan istället. 
 
Imorgon vet jag inte vad som händer. Kanske blir Bettness eller någon annan strand, hoppas :) Nu ska jag se ett avsnitt PLL och mysa lite. Kram
Haha älskar denna bild. Kevin halsar, Jocke tycker det ser bra ut och Junas har mat i hela munnen. 

Postat av: M Fstad

Fin blogg :)

2014-07-23 @ 14:13:59
URL: http://vinterlycka.webblogg.se/
Postat av: Jessica

verkar ha vart en bra dag!

2014-07-23 @ 15:05:52
URL: http://photohugs.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]