3e juli 2014

Hej på er! Har vart en lång dag för mig. Tog bussen redan 06:15 till stan för att ha körlektion klockan sju. Den gick bra och det var skönt att ha den gjord. Sen åkte jag hem, delade ut lite reklam med min lillebror (lite extra pengar) sen åkte vi hem och gjorde lunch. Tränade en snabbis innan vi grillade hamburgare och sedan delade ut resten av reklamen. Så nu sitter jag här i min morgonrock (som alltid känns det som? 80% av mina bilder känns som om jag har morgonrock på mig, haha) och har färgat fransarna och ska nu göra i ordning lite gott att äta till PLL innan jag ska lägga mig. 
Imorgon blir det en heldag på stranden förhoppningsvis :)
1. Middagen idag, gott! 2. Lite snack innan träningen idag, vet inte hur mycket cashewnötter jag ätit på senaste, obeskrivligt! Men det är ju så sjukt gott!
1. Mina nymålade naglar, älskar nagellack♥ 2. Även om VS känns en aning söndertjatat så älskar jag denna bodylotion och min bodysplash med lukt av coconut/passion, mums!




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]