12e juni 2014

Hej, har slutat jobbet för över en timma sedan, så nu är jag hemma och ska fara och träna. Ber till väder gudarna att det inte börjar regna!! Jordgubbarna var väldigt billiga idag, 20kr/st så det har gått rikitgt bra med försäljningen. Kvällens planer är lite oklara ännu, men kanske blir det tivoli eller så blir det hemma mys med gotta. Har köpt en skitgod frozen yoghurt som jag smakade på imorse. Bjuder på någon bild från imorse :)
Drömfrukost...som vanligt? :P
Något trött, men ändå glad tjej imorse. 
Pwon nere, nu kör vi!




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]