22a juni 2014

Hej på er! Har haft fullt upp med jobb denna vecka då det vart midsommar helg. Om jag inte jobbat så har jag njutit av ledigheten. I veckan har jag bl.a. vart på bio och sett på Bad neighbours, vart ute och ätit middag, ätit mängder av godsaker och mat, shoppat, tränat och bara latat mig! Midsommar för mig blev en lugn kväll hemma med mamma,pappa och några nära vänner/släkt åt oss. Vädret denna vecka har vart uselt. Det har vart kallt, regnigt och grått. Får panik. Längtar efter sol och värme! Mår så himla mycket bättre då :)
 
Idag efter lunch så åkte jag och mamma till stan och shoppade och gjorde några ärenden. Jag fick med mig lite efterlängtade saker och även födelsedagspresent till Oliwer som fyller 4år på fredag som jag och mina bröder ska ge. Och Imorgon blir det kalas för min kusin Elvin som är här. Men först ska jag jobba 10-15! :) Och nu ikväll så har Carris och Magnus med barnen vart här och ätit middag och efterrätt. Så nu ligger jag och trycker lite choklad som jag o mamma köpte idag, YOLO. ;)
I helgen väntas bara trevligheter. Har nämligen blivit bjuden på tjejfest hos min morbrors tjej, med mamma och min syster, och fler tjejer såklart! Ska bli skitkul! ;) Nu ska jag göra müsli, städa rummet och sedan göra träningsschema. Vill komma igång med träningen på riktigt nu :D Ha en bra kväll
1. Mellanmål på jobbet, bästa! 2. Jag och min kusin Jocelyn på midsommar♥
 1. Har käkat denna paj flera gånger under helgen. Den är himmelsk! 2. Och har avslutat varje kväll denna vecka med godis och PLL eller en film ;p
1. Köpte en foamroller samt en yogamatta idag. Helt underbara, har rullat på den idag efter träningen. Helt amazing är den!!! 2. Efter träning selfie, that feeeling!




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]