8e juni 2014

Godmorgon! Är ledig idag, så jag har nyss ätit frukost och sitter och bloggar och ska svara på lite på mejl och så :) Söndagsgöra.. Igår så drack jag PWO och tog 3 skopor (den högsta dosen) och woho vilken jäkla fart det blev på mig, kliade över hela kroppen och vart super taggad. Så for raka vägen till gymmet med Sandra för att köra lite ben! Andra gången jag var på gymmet den här veckan. :P 
 
Senare så åkte jag och Sandra upp till stan för middag på Costas på deras uteservering, första för i år! Vi åt sjukt god mat och tog sedan bussen till Konsum för att köpa godis och sedan for vi hem till mig och såg på film :) Gick och la mig vid två inatt, så det blev ganska sent. Idag ska jag njuta av min ledighet, för imorgon blir det full rulle igen. Har min förta körning på körskolan imorgon också, sjukt nervös! Ha en mysig söndag, kramis!
Åh varför blir det inte skärpa på bilderna?!?!!??!?! Blir galen




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]