16e mars 2014

Hej babes. Nyss ätit middag, och är därför i världens matkoma nu. :( Idag så har jag bara tagit det lugnt och njutit av dagen. Efter jag och mamma ätit lunch, så åkte vi ut och övningskörde. Vi handlade snabbt på Konsum, sen åkte vi och köpte glass. Vi körde ut till färjan och satt där och njöt av det härliga vädret och havet som nyss öppnat. Och innan vi åkte hem svängde vi förbi hos Carris, Magnus och barnen för lite mys. 
 
Nu ska jag tända ljus i mitt rum och planera veckan, göra träningsschema och sånt småfix. Sedan ska jag mysa ned mig i soffan och se på film eller 90210. Imorgon har jag en lektion sen slutar jag. :)
Hoppas ni får en mysig söndag! Kram
Testade den nya glassen från Magnum med smak av champagne, och den var sjuktgod! Nummer två på min glasslista helt klart! (på första plats kommer Magnum mandel såklart) 
Denna bild är från igår innan träningen :)
 

Postat av: Belinda Breed

måste prova den glassen jag med :)

2014-03-16 @ 20:32:23
URL: http://belindaz.blogg.se/



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]