17e mars 2014

Hej och godmorgon, nej nu är ja så sur. Dagen började verkligen bra och allt rullade på som vanligt tills nu, då jag blev kontrollerad av en busskontrolant och har nu fått tre jävla prickar för att jag inte har något legitamation med mig. Nu kommer alltså mitt busskort att spärras och jag måste köpa ett nytt. Så jäkla onödigt. Jag tycker det är så himla fånigt med sånt här. 
 
Men nu ska jag i alla fall hem och äta lunch, sen åka och träna armar på gymmet. Ikväll ska jag se på Top Model och plugga inför prov i sam. :) Och igår kväll köpte jag också en festival biljett till Brännbollsyran, kommer bli grymt!
 
 

Postat av: Anonym

Kan du inte lägga upp lite recept på mat, tips på frukostar osv? Och gärna hur en vanlig mat-dag brukar se ut för dig, hur ofta och då också hur mycket du unnar dig och vad du gillar att unna dig mest med?
Oj många frågor, men du är en inspiration till mig!! Kram :)

Svar: Nej det kommer jag tyvärr inte göra. Jag tycker det blir alldeles för mycket. :)
Jag unnar mig då jag känner för det. Har liksom inga speciella dagar då jag äter godis/glass och sånt. Är jag sugen på en glass, så köper jag en glass. Likadant om jag är sugen på ett äpple, så köper jag ett äpple. :P
Vad kul att du tycker det. Kram:)
Sanna Lundberg

2014-03-18 @ 14:30:23



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]