24e mars 2014

Hej på er! Snart är Mars-månad slut, redan?! Jag har i alla fall nyss ätit en supergod midag som jag gjorde. Och innan det slängde jag i mig ett par riskakor och 10 min efter var jag en snabbis på gymmet och körde armar. Det har ju vart helt underbart väder idag, sol och varmt. Ikväll ska jag bara slappa, se på Top model och 90210. Mysa helt enkelt. Hoppas ni haft en bra start på veckan! :) Jag längtar redan till helgen. Haha.
Bilder innan gymet idag. Så jäkla gott...(smileys med hjärtögon)




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]