Ny bakrund


Ha ni märkt att med den nya uppdateringen på mobilen, så kan man ha "hela bilden" som bakrund. Förut så zoomade den ju som in, och hela bilden kom inte med. Men nu så! :D 

Postat av: Lovisa

För mig funkar det inte, ska man har på perspektivet eller av? Kram

Svar: Vet inte vad, men testa dig fram! :) zooma ut osv
Sanna Lundberg

2014-03-26 @ 10:48:20
Postat av: andrea

vart hittade du bilden? Sjukt snygg

2014-09-02 @ 18:33:23



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]