10e maj 2014

Hej! Har ätit middag med mamma och Lucas för en stund sedan. Har jobbat idag, var full fart hela dan och imorgon kommer det bli ännu mer! Jobbade igår också, och hade tänkt att få träna men har inte orkat. Men imorgon så har jag bestämt mig för ben! :) Har i allafall nyss rullat och gjort chokladbollar till mig och mamma. Som ska intas med lite annat gotta framför ESC. 
Imorgon blir det som sagt att jobba igen sedan ben på gymmet. På kvällen blir det middag och sedan mys framför The Carrie Diaries och ladda upp inför ännu en dag med jobb på måndag. Hoppas ni har en mysig helg!♥
Gammla bilder från datorn. Den  sista är från min senaste resa i Fuerteventura
 

Postat av: KassandraPalma

åh så gott med chokladbollar !

2014-05-10 @ 20:15:32
URL: http://kasssandra.blogg.se
Postat av: Anna

Kan du berätta lite om ditt jobb? vad du gör, hur du trivs osv.. kul att höra vad du gör på dagarna när du jobbar? :) kramen

2014-05-10 @ 20:25:30
Postat av: emma

Ska du vara med och tävla i thougest umeå? :D

Svar: Nej tyvärr, men vill verkligen göra det! :)
Sanna Lundberg

2014-05-10 @ 22:29:18
Postat av: Sofie

Hur har du så fin hy? Snälla fina gör ett inlägg om det!!! :')

2014-05-11 @ 09:36:33
Postat av: Sara

Är det såna där nyttiga chokladbollar? Kan du isf skriva ut receptet? :)

Svar: Nej de är vanliga, men tycker det är mycket godare att rulla i kokos istället :)
Sanna Lundberg

2014-05-12 @ 13:41:31



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]