11e maj 2014

Hej på er! Fick sluta lite tidigare idag då jag och tjejerna blev klar lite tidigare. Och när jag slutade så kom just mamma förbi på jobbet, så vi åt lunch på Angelini (hotellets restaurang). Så nu har jag nyss fikat chokladbollar och te nu innan jag ska träna. Är så trött ändå men skapar lite ny energi när jag tränar :) Uppdaterar ikväll om en rolig sak! :D Kolla in här senare. Kramis
Jag och min bebis. Som jag saknar så mycket! :( :(

Postat av: Annika

Söt bild :)

2014-05-11 @ 15:06:36
URL: http://blogofphoto.webblogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]