13e maj 2014

Godmorgon och ääntligen har jag fått sovmorgon en stund! Vaknade vid åtta och klev upp och åt frukost, och gjorde mig i ordning lite. Ska gå och klä mig nu eftersom jag ska ta bussen snart. 
 
Idag ska min lilla bebis till veterinären. Han mår inte så bra.. :( Jag hoppas verkligen att det kommer gå bra och att det inte är något alvarligt.. Hoppas ni får en bra dag i alla fall!

Postat av: ...

Gud! Du och din hund har en sak gemensamt och det är att ni är hur söta som helst!

Svar: Nemen haha tack! Han är något sötare ;)
Sanna Lundberg

2014-05-14 @ 12:44:14



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]