29e maj 2014

Hej på er, sitter i soffan och ska snart gå och lägga mig. Har myst med lite gott framför PLL och målat naglarna. Idag vaknade jag 07.00 för att sedan ta bussen för ett jobbmöte. Ska nämligen sälja jordgubbar under Juni igen :) Kommer faktiskt bli kul. För er som inte vet, så gjorde jag det förra sommaren också.
Imorgon börjar yran, och jag är så taggad även om det kommer regna och jag kommer frysa i hjäl och bli sjuk. Haha. Nä nu ska jag kolla lite på kläder innan jag somnar. Vill internetshoppa! :D 
Matbilder från idag på min frukost med färska bär. Lyx! Sen middagen jag gjorde åt mig och min lillebror. Mat gör sig alltid bra på bild, inte sant? :P

Postat av: Jessica

Gott de ser ut =)

2014-05-30 @ 07:00:28
URL: http://photohugs.se
Postat av: pineapple resort

Såg riktigt gott ut! :D

2014-05-30 @ 10:06:25
URL: http://www.pineapple-resort.com
Postat av: anna

har du inte jobb på ett hotell? eller fick du inte de jobbat?:(

Svar: Jo det har jag. Men sommarjobbar endast juni med jordgubbarna :)
Sanna Lundberg

2014-05-30 @ 11:27:22
Postat av: GoForFit

Mums, ser galet gott ut! :)

2014-05-30 @ 12:24:30
URL: http://goforfit.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]