6e maj 2014

Godmorgon! Ledig igår och ledig idag, hur underbart? :) Började morgonen på bästa sätt med en stor och god frukost. Har inga planer för dagen, men jag hoppas på att få sitta ute i solen en stund i alla fall. Senare ikväll ska jag springa Tuffast i Holmsund. Vet inte hur långt det är, men ca 5km tror jag de var. Ska bli spännade och väldigt annorluna träningspass idag. :P 
 
Igår på min lediga dag, så åkte jag upp till stan med min syster och barnen. Vi lunchade på Mat & Prat och kikade runt i affärerna. Hittade hur mycket som helst jag ville köpa. Men hade bara pengar till småsaker som jag velat ha ett tag, så de andra får vänta. Ha en bra dag och kika in här senare så kommer de något inlägg :)
Hur god ser inte min frukost ut?! Den var underbar♥

Postat av: Ada och Linn

Tyvärr Sanna vi tyckte inte det såg gott ut:(((
ihihih

Svar: Men ni är ju lite speciella bruds😘😘
Sanna Lundberg

2014-05-06 @ 13:25:26



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]