25e november 2014

Hej! Sitter i soffan och myser med Leo. Ska strax ta mig kvällsfika och se ett avsnitt PLL. Imorse då jag vaknade, kände jag bara att jag villa ligga kvar i sängen och bara sova. Men den tanken ändrades helt under dagen. Gjorde bort ett svenska prov, som gick överförväntan bra, åt supergod lunch i skolan, och sen fick jag till ett bra träningspass också! Imorgon blir det dock en dag med full fart med skola, träning (ben dessutom!), personalmöte och sen mys med Rebecca. 
Planerna för helgen är i stort sätt satta och dom låter amazing. Längtar efter helgen nu! Hoppas ni haft en bra dag. Puss o kram
Nyduschad och lagomt trött, det syns. Haha.

Postat av: T

Goaste filten!
Vad händer i helgen då? :)

2014-11-26 @ 17:42:59



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]