6e november 2014

Godmorgon på er! Sitter i skolan på min första lektion och har spanska. Idag är det superhärligt väder ute, men svinigt kallt. Igår så va det skola som vanligt och det rullade på riktigt bra! Sen drack jag Celsius och for och körde ben, som jag faktiskt har träningsvärk från idag hehe. Så skönt! :) När jag kom hem åt jag middag, pluggade och sedan fikade framför Pretty little liars med massa levande ljus i rummet, mys!♥
 
Idag är planerna att träna efter skolan, sedan bara mysa och ta det lugnt. Hoppas ni får en bra dag. Kram!
Bilder från igårkväll då jag "pluggade" lite :P

Postat av: T

http://open.spotify.com/track/1NLYuHxlrtDF8iSEQExmZu

Svar: naaaw. Skriv till mig på fb.
Sanna Lundberg

2014-11-23 @ 19:21:29
Postat av: T

Blir jobbigt då vi ej är vänner där 😕
Sen hade jag gjort detta om jag ej var för "feg" 😕

2014-11-24 @ 17:53:47



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]