10e oktober 2014

Hej på er! Ska strax springa iväg på lunch men först tänkte jag visa er min reseblogg som jag kommer att använda mig av genom skolan, typ nu när vi åker ned till Stockholm V.43 och när vi är på vår praktik. :) Kommer komma massor av roliga inlägg med massa bilder, så kika in där lite då och då. Dock så är bloggen inte klar ännu, med designen osv. Någon som vill hjälpa? Kram!
SANNARESER.BLOGG.SE

Postat av: Maja

Hej! Min bästa vän Lovisa är en grym "layaoutare" och älskar att sitta och pyssla med headers och liknande! Hon hade gärna hjälpt dej! Checka in hennes blogg: llovisafritzson.blogg.se och maila henne på: lloviisafritzsondesign
Hon säljar bloggdesigns med osvosv !
Vi båda är 16 bast!
Ha de bra och tack för en sjukt najs och ispirerande blogg, alltid kul att checka! Kramis

Svar: Tack så mycket för dina fina ord och för tipset! Ska kolla in hennes blogg genast! :) Kram
Sanna Lundberg

2014-10-10 @ 16:53:01



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]