15e oktober 2014

Godmorgon på er! Nu har jag äntligen tagit körkortet! Det har vart så mycket i skolan just nu samtidigt som körkortet osv. Men i måndags tog jag körkort i alla fall och det känns så jäkla bra! Körde för första gången helt själv igår till Konsum, eller jag tog med mig Leo för jag ville inte fara helt själv, haha.
Nu sitter jag på bussen till skolan och kommer inte hem förens ikväll. Ska nämligen på ett informationsmöte/intervju, ska bli superkul! Sen ska jag äta middag med Sandra, som lämnar mig för värmen en vecka :( 

I måndags så fyllde infalla fall min älskade mor år. Vi hade firar henne på söndagen, men mormor,morfar osv kom över på fika i måndags. Har redan planer för helgen, och de kommer vara jobb 8-12.30 lördag och söndag sen så ska jag se till att kanske fara på bio eller något annat kul med Oliwer! 
Ha en bra dag så kommer jag svara på frågorna strax :) puss!






Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]