14e september 2014

Godmorgon! Eller jag har vart vaken ett tag men har nyss ätit frukost i alla  fall. Vaknade upp och var så sugen på scones, så ställde mig och bakade det som jag nyss åt till frukosten. Nybakta med smör och ost..mums! 
Angående min dåliga bloggning beror på att jag vart sjuk, pluggat körkort och har inte haft någon lust eller ork alls. Men helgen har vart supermysig i alla fall. I fredags så var jag hemma från skolan, så jag tog vara på dagen och gjorde lite nytta här hemma samt hade lite spa med skrubb, hårinpackning osv. Senare vid middagstid så kom min storebror hit så vi beställde oss pizza, köpte godis och myste i soffan. Igår kunde jag äntligen träna!! Så jag åkte upp till stan och köpte en kofta, åt lunch och tränade ben. Kvällen avslutades också med mys framför några avsnitt av PLL. 
 
Idag är planerna att storstäda huset, då mamma och pappa äntligen kommer hem imorgonkväll. Sen ska jag baka en äppelkaka eller paj som jag ska ta med mig som efterrätt till ikväll. Jag och Lucas är bortbjuden på middag hos min syster och Magnus, så ska överraska med lite gott! Sen åker jag hem och pluggar. 
Hoppas ni får en bra dag. Puss o kram!
Min frukost imorse. Med nybakta scones och nyplockade blåbär startade jag denna härliga söndag!
 




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]