Bra dag

Idag åt jag och Sandra lunch på Bra dag, som är ett nyöppnat café/restaurang här i Umeå. Vi båda tog varsin Grekisk sallad och den var sååå god! Det är en salladsbar där det finns färdiga menyer, eller så kan du göra din egen. Det fanns även varm mat så som kycklingspett och våfflor. Hit kommer jag fler gånger! :)


 

Postat av: anna

oj vad gott det såg ut! vad hette stället?:)

2014-09-19 @ 22:21:55
Postat av: VeraL

Hej, jag har en fråga.. Äter du gröt till frukost? Ifall. Va tycker du är godast? Nyttigast? Havregryn, manna, fiber, grahamsgröt?

Svar: Nån gång i veckan äter jag de om jag är sugen. Och jag äter helt vanliga havregryn. Tycker inte om fiberhavregryn. Gillar även manna och grahamsgröt. Äter alltid min gröt med en banan, sylt, keso och massa frön/nötter :)
Sanna Lundberg

2014-09-21 @ 10:44:35
Postat av: sara

Vart ligger den här nya restaurangen egentligen?? :)

2014-09-26 @ 09:40:38



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]