2a januari 2015

Alltså så skönt med en ny vecka! Hela förra veckan var kass, brukar egentligen inte klaga, men förra veckan var verkligen inte min vecka i varken skola eller träningsväg. Men denna måndag har vart helt underbar. Vaknade imorse och kände att denna dag kommer bli bra, och det blev den! Har inte tränat under hela helgen, vilket resultatrade världens energi på mitt benpass idag (plus en Celsius, vilket också såklart gav energi). 
Nu ska jag strax börja packa lite lätt inför Lappland. Är faktiskt rätt så taggad inför denna resa. Tror den kommer bli rolig och såklart lärorik. :) Ska också hinna med att plugga lite inför min guideuppgift ikväll, så dax att sätta igång. Hoppas ni också haft en bra start på veckan! Puss o kram
I brist på bilder, får ni denna från Fuerteventura i April 2014




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]