Fettisdagen

God morgon! Hoppas allt är bra med er. Jag har tyvärr gått och blivit riktigt förkyld med snuva och lite problem i halsen. Känner mig inte jättepigg i kroppen heller :( Igår var det ju fettisdagen/semmeldagen och det skulle ju såklart firas. Mamma hade bakat ett helt gäng med dessan goda semlor ovan som vi åt till kvällsfikat igårkväll. Och ni som känner mig, vet att jag älskar semlor! :)
Dagens planer är att efter skolan åka in till stan för att göra några ärenden, kanske kör ett lugnt rumppas, äta middag med Rebecka och Sandra och sedan gå på ett personalmöte. 
 
Hoppas ni får en bra dag! Puss och Kram




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]