Playa del inglés

På påsklovet vecka 15 åker jag tillsammans med min mamma,pappa och mina två bröder hit till Playa del inglés.Vi kommer bo på ett Sunprime hotell (med en åldersgräns på 16år) som heter Atlantic view. Riktigt fint! Mina föräldrar har tydligen bott där en gång tidigare och de var nöjda. Längtar otroligt mycket! :) Någon av er som har vart här, eller i Playa del inglés? 
 

Postat av: ɑ n n i k ɑ

Så fina bilder :)

2015-02-10 @ 18:44:14
URL: http://blogofphoto.webblogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]