Sundayfunday

Hej på er! 
Sov tio timmar inatt, så behövligt och så skönt! Var verkligen länge sedan. Men vaknade upp till sol och städade här hemma innan jag gjorde mig ceasarsallad till lunch. Sen gick jag ut en stund på en liten prommenad i solen med musik i lurarna. 
Ikväll efter maten ska jag gymma med min storebror och kusin här i Holmsund. Ska köra igenom hela kroppen lite lätt eftersom jag fortfarande är lite förkyld. Avslutar sedan söndagen med hemmaspa med ångbastu och småfix. 
Längtar efter en ny vecka och ny start! :) Sista veckan innan sportlov. Så skönt! 
 

Postat av: Hannah S.

Åh vad gott med caesar sallad!

2015-02-22 @ 17:35:23
URL: http://hannahsj.blogg.se/



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]