15e januari 2015

Hallu, har nyss kommit hem från Konsum en snabbis. Handlade lite gott inför imorgon. Mamma och pappa ska nämligen bort och äta, så jag ska göra middag åt mig och Lucas, och sedan blir det massa mys, ska nämligen jobba på hotellet 8-12:30 både lördag och söndag.. 
Imorgon ska jag först till skolan fram till lunch, sedan åker jag till sjukgymnasten för fjärde gången, för min rygg blir tyvärr aldrig bättre :( 
 
Nu ska jag fortsätta kolla på balklänningar! Har så många jag skulle kunna tänka mig, men de är ju så jääkla dyra. Men men, man går bara bal en gång ;) Jag har bestämt mig för att gå balen med dom i min ålder, alltså 96or. Längtar så mycket! Önskar jag dock hade fått tagit studenten nu också :( 
 

Postat av: Nina

varför går du med dem som är ett år yngre? :)

Svar: Jag bytte linje och gick därför om ett år :)
Sanna Lundberg

2015-01-16 @ 18:04:17



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]