8e januari 2015

Godmorgon! Imorse då jag vaknade gick jag och hämta tidnigen med Leo, sedan gjorde jag fika till mig och grabbarna. Jag åt denna smoothiebowl ovan. Precis som att äta glass, inte helt fel att starta dagen på! :) Här i Umeå regnar det idag, inte så trevligt med andra ord. Men då kan man istället mysa inomhus. Tänkte vara snäll att fixa lite här hemma tills min mamma och pappa kommer hem från jobbet, och ta in ved så vi kan göra en brasa ikväll. :) Hoppas ni får en bra dag! Kram
 

Postat av: ɑ n n i k ɑ

Gott!

2015-01-08 @ 15:29:13
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Klara

Du har möjligtvis inte recept på smoothiebowl:en? Vad har du för grejer i? Ser väldigt gott ut! :)

2015-01-08 @ 19:44:18
Postat av: hanna

Snälla skriv receptet!
Du lägger inte upp några outfits bilder längre, Mer outfitsbilder fina sanna! :)

2015-01-08 @ 21:25:20
Postat av: Lisa

Skulle va kul om du skrev mer om träning och sånt, verkligen inspirerande och sund är du:)

Svar: Hej! Ska försöka med det. Har fått flera förfrågningar. :):)
Sanna Lundberg

2015-01-09 @ 11:29:23
Postat av: Yourinspiration

Måste verkligen testa att göra en "smoothiebowl", haha :)

Svar: Gör det! Så himla gott! :)
Sanna Lundberg

2015-01-10 @ 11:41:27
URL: http://nouw.com/yourinspiration



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]